Mitt blikk sier mer enn tusen ord.

 

Det sies at et blikk sier mer enn tusen ord. Jeg vil helt klart si at fotografen fanget ett eller annet ved det bildet her. I så fall så opplever jeg blikket her som noe spesielt. Litt klisjeaktig å si noe slikt om et bildet av seg selv, men her mener jeg ikke noe annet enn at fotografen fanget noe. Jeg som vet hva som foregår i hodet mitt om dagen kan kanskje se litt igjennom øynene, naturligvis.


Foto: Nandita Myre Paulsen

 

Hva synes dere? 
 

 

#foto #fotoshoot #fotograf #selvportrett #selfie #lure #vinter #klær #Mote #fashion #curls #makeup #sminke #Trondheim #trdby #fashion #Mote

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg