En halvkilo vekk fra skuldrene mine.

 

 

Det skulle ikke så mye til før jeg følte meg et halvkilo lettere. Det er noe med de små detaljene, små tingene som du bare venter på å få unna.

 

I går hadde jeg fri ifra jobb, noe jeg verdsatte veldig. Kjæresten min er hjemme på friuke denne uken, og vi kunne tilbringe en hel dag sammen, alene. Det er noe andre tar for gitt, men tiden vi har sammen er virkelig hellig for oss. Etter treningen i går, måtte jeg sette meg ned med lekser, og etter hvert fikk vi besøk av godeste Robert, (brorebroren min, ja, en lang historie..). Han kunne hjelpe meg med å henge opp en lampe og feste ledninger til lister, så jeg kunne få litt mer lys i leiligheten min. Det var ingen tvil om at det gjorde godt.

 

Jeg liker ikke å ha små ting ugjort, og det verste er å være avhengig av andre for å gjøre det. Hadde jeg hatt erfaring og ikke minst turt, så hadde jeg nok gjort det selv. Jeg kunne så klart ha boret hull i taket men det er gipstak, og jeg er livredd for å gjøre feil.

 

Ingen tvil om at det lettet i meg når jeg endelig fikk opp denne lampen…

 

Ellers har jeg vært flink å trene i fra morgenen av i dag, så den var unnagjort allerede klokken 07.15 i dag. Så nå er det en times tid til jeg skal på jobb, der jeg skal være til sent i kveld. Slik går dagene. Jobb, skole og trening. Ellers kommer det litt krydder i hverdagen inni mellom. Noe jeg setter pris på.

 

Håper dere får en fantastisk dag.

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg