Silence

Jeg hadde så lyst til å ta frem noen gamle bilder, og redigere de på nytt. Jeg må si jeg ble mer fornøyd med resultatet jeg fikk denne gangen, enn sist. Det viser jo bare at jeg lærer mer og mer. Noe jeg synes er morsomt.
Jeg har ikke så mye på hjertet i disse morgentimene, annet enn at jeg skal snart på jobb.

 

Hva synes dere om bildene?

 

 

Ja, de er kanskje litt merkelige på en måte, men på en annen måte så liker jeg de. Jeg opplever at det er litt ro over bildene, noe jeg liker.

 

Ønsker dere en magisk dag, det er tross alt lørdag.

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg