Jeg skal S E R I Ø S T på byen.

 

Da kan jeg endelig tilfredstille de som går under kategorien, Haters. Neida, Jeg bare tuller. Jeg skriver jo stort sett om trening, kosthold og mote, så da blir det litt tørt og kjedelig i lengden for de som ikke er så gira på trening og den slags. Jeg husker den perioden da enkelte rakket ned på bloggen min fordi jeg skrev bare om trening ect. Men nå blir det jammen meg et innlegg der Randi Annette skal slå ut håret litt og skrive noen ord om fest og alkohol. Jeg skal i dobbel 25 årsdag, altså 50 årsdag. Det høres i så fall mye morsommere ut, når de som skal feires er to søte små. Jeg skal på Bermuda på Solsiden der de har fikset plass for omtrent 30 stykker, så det ser jeg absolutt veldig fram til.

 

 

 

Jeg gleder meg skikkelig til å dra ut, drikke noen øl og danse. Kose meg – rett og slett.

Ha en fin kveld.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg