HÅRREISENDE FORANDRING. MASSE BILDER.

I dag har det vært store utfordringer fra start til slutt. Herregud, jeg er så sliten. Ha ha. Men, det er godt å se tilbake på dagen nå når jeg sitter å slapper av. En liten oppsummering før jeg kaster meg over dagens fargekunde.

 

Jeg startet med norskprøve, muntlig via skype. Karakteren ble 4/3 så jeg er så fornøyd. Så tok jeg turen til et hotell her i byen for å sette opp håret på en kunde som skulle gifte seg i dag. Vi hadde ikke prøvetime, men vi snakket litt om hva hun ønsket på forhånd Sånn passe nervøs, men samtidig var jeg skjerpet. Frisyren ble perfekt, og bruden så fornøyd.

 

Så hadde jeg stappfull liste med fargekunder, og noen få herreklipp i mellom. Det største prosjektet er helt klart denne.

 

Bildet er hentet ifra kunden selv, og bildene ble godkjent av kunde før publisering.

 

 

 

 Det er mange steg, så her ser dere hvordan det ble etter å ha farget bunnen litt mørkere, samtidig som jeg fikk lysnet lengdene med tynne striper.

 

 

 

Så blandet jeg to ulike farger som skulle i lengdene.

 

Resultatet ble helt fantastisk, ifølge meg selv og kunden.

 

 

Litt gøy med litt variasjon med tanke på ulike toner i håret. Jeg synes det ble en sprek og kul farge.

 

Hva synes dere?

 

 

#Hår #trend #Trendy #Joico #Mote #trondheim #hår #fashion #foto #Bildet #blått #intensitycolor #color #Intensity #curls #curly #Krøller #ghd #frisør #solsiden

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg