For mange brikker.

Jeg løper fram og tilbake i mellom spisebordet og sofaen. På benken ved spisebordet har jeg lagt en pute. En pute som er myk og gjør det bedre å sitte å jobbe. Grunnen til at jeg sitter der er egentlig fordi dataen min trenger batteri. Når batteriet er fullt, løper jeg bort til sofaen og legger meg under pleddet for å jobbe videre på min artikkel. Artikkelen er krevende.

 

Det er så mange brikker og forholde seg til, som er avhengig av å få sin riktige plass. Passer de ikke inn der jeg prøver, krever det at jeg jobber enda hardere. Det krever enda mer å få de riktige brikkene på plass når hodet trenger å lades opp. Batteriet er snart tomt og det trenger å lades opp.

 

Uten batteri, energi og motivasjon, faller ikke brikkene på plass.

 

 

 

Det er slik status er nå. Jeg har mange brikker, men jeg har ikke funnet ut hvor de passer……

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg