SJEKK BLOGGEN – NY HEADER.

Tro det eller ei, men jeg har lært meg å lage header. Nå kan jeg det å sette sammen bilder, myke opp overganger og skrive inn tekst. Jeg har hatt en god opplæring i kveld av min gode venn, Rune. Morsomt å ha greid å lage sin egen header.

 

Bildet til høyre var i utgangspunktet vendt mot høyre, men jeg greide å snu vinkelen på det. Stolt av det faktisk.


Foto: Vegar Herstrøm

 

Det er mange flinke folk som har mye peiling, og de fleste jeg vet om startet når de selv startet å blogge i en alder av 14. Jeg startet nå i en alder av 28 med å leke meg med ting som kanskje er basic, men jeg har kanskje ikke hatt den store interessen av det før nå. Og alle må jo få begynne fra start og utvikle seg.

 

Hva synes dere om min første header?

 

 

#Header #blogg #bloggdesigne

-Randi Annette-

 

14 kommentarer

Siste innlegg