PHOTOSHOP OG REDIGERING AV HEADERE.

Jeg har blitt litt vel glad nå som jeg har lekt meg litt og ikke minst forstått mer av det å lage header og ikke minst det å bruke photoshop på en fin måte. Det er jo ikke det at det er så vanskelig, men alt er jo vanskelig når man ikke kan det. Eller når man rett og slett ikke vet hvor man skal begynne. I disse morgentimene har jeg laget meg to nye headere, men da bare for gøy. Det er ikke noe jeg kommer til å bruke på bloggen, men jeg kommer definitivt til å legge ut flere for å vise dere om dere skulle ha noe interesse av det.

 

Her er en av de jeg lagde i disse morgentimene.Uredigerte bilder, de er kun satt sammen.

 

Desto mer jeg jobber med det, desto flinkere blir jeg. Og jeg vil bli flink til både det å blogge, redigere og ikke minst ta fine bilder. Jeg synes bilder kan være fine uredigerte også, men da må lyset være bra. De få justeringene jeg gjør er kun med det å legge på mer lys og evt kontraster. Jeg vet mange går inn i bildene å legger på ekstra rouge og soter til rundt øynene så man får mer markerte trekk med tanke på sminke. Jeg kan det, men så detaljert er ikke jeg,. Men det er et hav av muligheter med tanke på det å redigere. Jeg kan mindre enn en brøkdel. For det er et hav av muligheter.

 

Jeg har utviklet meg masse siden jeg startet å blogge. Ikke har bare bildene blitt bedre, men måten jeg har skrevet på har også forandret seg. Så jeg synes det har kommet bare positive ting utav det å ha en hobby innenfor blogg og foto.

 

 

 .Nå kan jeg nemlig bare bli flinkere og flinkere. Og jeg er stolt over å ha komme så langt som jeg har etter bare en dag.

 

 

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. Robert’s Photography And Digit: Mener du den jeg har til header? I innlegget her er det kun den øverste som er ment som en type header, men ikke en jeg skal bruke 🙂 Bildet nederst er bare et bilde ifra samme “serie” om jeg kan kalle det for det 🙂

      Takk for en ærlig og fin tilbakemelding 🙂

      Ha en god dag du også!

    2. lisarorvik: Takk 🙂 Det kommer seg. Den hadde blitt finere om jeg hadde gjort lyset bedre i utgangspunktet. Men jeg synes det er greit å vise bildene i sin helhet uten all den redigeringen også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg