Slik lykkes du med kvinner

Det slår meg som et realt slag i trynet når jeg leser de ulike overskriftene som flyter på sosiale medier. Jeg kom over en overskrift på en nettside i går som lød som følgende: Slik lykkes du med kvinner. Hvordan skal jeg tolke den? Er vi kvinner så sabla vanskelig å fange? Eller skal man se det ifra et annet perspektiv, som for eksempel at kvinner er så himla vanskelig å leve med, så her får du jammen meg et tips på hvordan du lykkes med kvinner?

 

Toppen av kransekaka var at det var for de som hadde pluss abonnement som skulle få disse tipsene, andre fikk bare forholde seg til overskriften, og selv gjøre seg opp en mening om hva som faktisk var historien bak. Vi kvinner kan være utspekulerte, det er ikke til å stikke under en stol. Jeg selv for eksempel kan være så slu at jeg samler opp den pappen jeg bruker igjennom en uke i en stor eske og setter den inne på boden.

 

Så tenker jeg som følgende:

Kjæresten min kommer jo hjem igjen om få dager, og han har jo mulighet og tid til å ta den ut.

 

Jeg kan også finne på følgende:

Kjæresten min og jeg sitter i sofaen på stuen. Han sier han skal lage seg mat, og spør om jeg også vil ha. Jeg takker nei fordi jeg er mett. Han går på kjøkkenet og lager mat. Når han kommer tilbake, ser maten hans kjempe god ut, og jeg sitter å stirrer på han til han skjønner at jeg vil ha. Det ender opp med at jeg spiser like mye som han, av hans mat.

 

Så kanskje han lykkes med meg fordi han klarer å se på meg som en liten sjarmør som etterlater papp til han som gjør at han får holde formen sin siden han må bære pappen jeg har samlet opp…. Eller… At han sier i det han går på kjøkkenet, okei. Da lager jeg en eller to ekstra da. For jeg kjenner jo deg…
Jeg lo litt for meg selv og tenkte litt rundt dette.

 

Er det mer utfordringer med oss kvinner? Eller har man lyktes når man kjenner sin partner så godt som i vårt tilfelle?

 

Så gutter, er vi så himla vanskelig å lykkes med?

 

#kvinnfolk #Kvinner #Damer #debatt #Media #sosialemedia #trondheim #blogg #lykkelig #forhold #Kjæreste #Menn #mannfolk #vinter #tema #trondheim

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. suttung: Seriøst? Jeg er i mitt 5 forhold. Men dette er helt klart det lengste, sunneste og beste forholdet for min del. Nesten 6 år. Jeg er stolt av det å.

      Men du har virkelig fått det til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg