CRABBIES, OST, KJEKS OG VIN

Da har jeg kommet meg hjem ifra jobb og nå har jeg kjørt fort over med støvsugeren for å få fanget de søte små leilighetskaniner som stadig kommer til helgen på besøk. Så har jeg tent litt levende lys fordi jeg venter besøk av ei kjempe jente, nemlig Connie. Vi skal sette oss ned i sofaen min, prate om det meste og nyte litt godt i glasset. Og ikke minst, ost og kjeks. Det er så himla godt, så nå gleder jeg meg til å nyte lørdagskvelden på en fantastisk måte.

 

Avslapping og kos- rett og slett.

 

Også har jeg crabbies ginger beer. Jeg synes den er kjempe god. Har du smakt den? Mange sier den blir så søt, men jeg synes den er perfekt jeg.

 

 Åhh nå kjenner jeg at skuldrene senkes. Nå ble det jammen meg helg her. Håper dere får en fin kveld<3

 

-Randi Annette-

10 kommentarer

Siste innlegg