Den perfekte venninnekvelden. Magisk.

I dag skal folk bake og kose seg med fastelavnsboller. Jeg er vanligvis veldig flink til å føle med på disse tradisjonene, men i dag nøyer jeg meg med noen boller og vegaboller fra fyseren. Men det er så klart mye bedre når de er ferske.

 

I går kveld hadde jeg som nevnt besøk av ei venninne, og jeg koset meg skikkelig masse. Det ble ost, kjeks og rødvin for min del. Levende lys, mimring og masse latter. En perfekt venninnekveld altså.

 

 

 

 

 

 

 

Det ble tent lys og det gjorde atmosfæren rett og slett magisk. Skikkelig kos.

 

 

 

Ellers har dagen i dag gått med på å gjøre lekser og trene. Det ble tatt noen bilder der jeg prøvde meg på noe jeg aldri før har prøv. Bildene kommer på bloggen senere.

 

Kos dere med boller, brus og kaffe. Så skal kose meg med Tv og en Vegabolle…..

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg