SPORT SHAKE OG STYREFEST

Det er ikke lov til å være trøtt klokken 07.00 og da har sovet i 9 timer. Da har jeg muligens sovet litt for mye tenker jeg. Jeg var så trøtt når klokken var halv ti i går kveld, så jeg la meg tidlig. Sovnet sikkert klokken 22.00. Hodet føltes like tung ut som en murstein i det alarmen ringte, men opp det skulle jeg. En avtale er en avtale.

 

NOKA sport shake med smak av sjokolade ble inntatt rett etter jeg stod opp, og da var jeg klar for å stikke å trene. I dag ble det en liten syrefest for lår og rumpe, så det var ikke noe kjære mor på trening i dag heller. Det er lenge siden jeg hadde en plan som jeg fulgte til punkt og prikke. Nå tar jeg det som faller meg, noe jeg også liker veldig godt. Selv om jeg har god erfaring med å føle en plan over flere uker. Men, jeg trenger det å kan leke meg og ha flere muligheter. Ellers faller motivasjonen betraktelig.

 

Sponset innlegg.

 

Bruk Noka Sport Shakes når du vil:

  • Øke din yteevne og kapasitet betydelig
  • Forbedre dine blodverdier betydelig
  • Ha en komplett sammensatt næring
  • Kontrollere balansen mellom muskler og fett

 

Nå må jeg nesten komme meg avgårde til jobb. Håper dere hadde en fin helg, og at dere får en fin start på uka.

 

#Sport #Sportshake #Noka #Diett #Nokadietten #sponset #Reklame #Sponsor #Trening #Næring #Protein #Proteinrik #Restitusjon #Shake #Inspirasjon #Motivasjon #Progresjon #Kosthold #Tips

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg