STYRKETRENING OG FARGETEKNIKK KURS.

Dagen i dag har gått i ett, men den har også vært svært effektiv. Jeg starten dagen med skole og blogg, som den ofte gjør. Så ble det omsider jobb og rett etter jobb, ble det en treningsøkt på 3T Solsiden. Der trener jeg så og si aldri. Jeg tror det må være over et halvt år siden sist jeg var der. Og siden jeg er så godt i gang med å trene på andre sentre, så tenkte jeg å teste ut 3T Midtbyen i morgen.

 

Etter trening skulle jeg på et fargeteknikk kurs igjennom JOICO som gikk ut på ulike teknikker med tanke på balayage, striper, ombre, flerkombinasjon av farger ect.

 

Skole, blogging, jobb, trening og kurs. Mer effektivt blir det nesten ikke.

Jeg kan samtidig benytte anledningen til å fortelle kort om kurset. Kurset jeg var på i dag gikk ut på fargeteknikker så jeg ble skikkelig inspirert og motivert av litt påfyll. Måten man kan skape skygge og lignende gjør jobben kreativ, noe vi frisører elsker. Hår og skjønnhet er så fantastisk da det stadig kommer nyheter. Jeg har jobbet som frisør i snart 11 år, og jeg blir aldri ferdig utlært, da det stadig kommer nyheter. Så det er noe av det som gjør faget mitt så fantastisk.

 

Det kommer stadig nye teknikker og produkter, så det er rene julaften flere ganger i året for vår del. Plutselig kommer det nyheter og kjekke tips som kommer godt med. Det ble liksom applaus og julbel over nyheter som JOICO kommer med. Så gå til en salong som har JOICO sine farger neste gang du skal farge håret ditt.

 

Frisørfaget altså. Det er fantastisk det.

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. lisebrevik: Ja, det er slike kurs som gir masse. Det er ikke nødvendigvis slik at kruttet blir funnet opp på ny, men små detaljer kan gjøre store forskjeller. Og kunden – ekstra fornøyd.

    2. så spennende kurs gøy at du ble mer motivert 😀 alltid gøy å lære nye teknikker og få mer erfaring. så fin du er på håret:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg