OVERTID

Ha ha – ja, som dere ser så ble det overtid på meg i kveld, og jeg er helt kake. Smarte meg tenkte ikke over at jeg hadde tatt meg ut skikkelig på Tabata tidligere i dag, så jeg hadde så klart ikke laget meg ekstra mat med tanke på det.
Når kroppen har brukt såpass mye energi så trenger den påfyll. – ekstra påfyll.

 

Man lærer så lenge man lever. Sies det i så fall. Så får vi se da.

 

Ellers skal jeg hvile litt på sofaen, før det blir å legge seg. Må rydde litt før jeg legger meg da pappa kommer i morgen og skal ligger over et døgn før vi sammen reiser til Gdansk på lørdag. Det betyr også en uke ferie for min del etter morgendagens arbeidsdag.

 

Håper dere alle har hatt en fin dag, og at dere får en god natt med søvn når den tid kommer.

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg