JEG ARRANGERTE OVERRASKELSESBURSDAG TIL PAPPA.

Jeg er lur, snill, utspekulert og omtenksom. Noe min pappa har fått kjent på sine bursdager de siste to årene. I år som i fjor lagde jeg overraskelsesbursdag til han. Jeg måtte toppe fjorårets feiring. Det klarte jeg med glans.

 

 

Pappa kom hjem til meg, sliten etter å ha gått noen timer i byen da han ventet til jeg var ferdig på jobb. Lite ante han om hva som ventet han…

 

 

Maks digg å ligge på sofaen å slappe av.

 

Vi kom til restauranten der vi hadde reservert bord til fem. Det trodde han ja. Men, vi var nærmere tjue som skulle feire sekstiåringen. Noen av de ser han ofte, men andre har han ikke sett på syv og ti år. Ord for å beskrive dette finnes ikke. Pappa ble rørt og i sjokk. Han trengte noen sekunder for å la det synke inn.

 

Dessert til bursdagsbarnet.

 

 

 

 

 

Så hjem til meg der jeg serverte Pavlova som jeg aldri har lagd før. Den ble god, heldigvis.

 

Og når pappa lå på sofaen å slappet av før vi skulle på restauranten, pyntet jeg kaken. Så han ble overrasket over dette også når vi kom hjem og skulle drikke kaffe. Stakkars mannen fikk mye uventet denne dagen. Men, han satte pris på alt og en hver.

 

 

 

 

 

Takk for alle som gjorde dagen til pappa perfekt. Dere som holdt fine taler, ga fine gaver og brukte av deres tid på han. Nå skal jeg ta med meg pappa til Gdansk om noen timer. Så det å bli 60 år byr på overraskelser, nye opplevelser og gode minner. Jeg er så utrolig glad i pappa. Et liv uten han……. Nei, jeg vet ikke hvordan jeg ville taklet det.

 

Pappa <3

 

-Randi Annette-

 

11 kommentarer

Siste innlegg