Bye Trondheim – Hello Gdansk.

Da har jeg begynt å pakke og jeg er klar for avreise om litt. Jeg skal tilbake til Gdansk med pappa og et vennepar av han. Jeg var i Gdansk i slutten av september i fjor, men da med kjæresten min. Nå skal jeg tilbake til gamlebyen som er utrolig flott. Det blir nok masse opplevelser, noe jeg gleder meg masse til. Det å reise vekk og ikke minst ha ferie, det ser jeg frem til.

 

 

Norskbøkene vurderte jeg å ta med, da jeg har en arbeidsplan, pluss en ny skriveoppgave som skal inn om en uke. Men jeg får bare jobbe godt når jeg kommer ifra Gdansk og ta igjen det. Så jeg får bare innstille meg på at slutten av ferien blir lite ferie. Sånn er det å ta ferie uten at skolen tar ferie.

 

 

Nå begynner reisenervene å bygge seg opp, og jeg skjønner hva som skal skje. IIIIIIIIIIIIIk. Ja, nå er jeg klar for avreise.

 

 

#gdansk #ferie #reise #Opplevelse #familie #samfunn #trondheim #inspirasjon #foto #selvportrett #canonkamera #canon #Polen

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Alltid deilig med litt ferie, og Gdansk er utrolig fin <3 Var der selv i høstferien i 2015, og dit vil jeg alltid tilbake til. Ønsker deg en flott kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg