KVELDEN SOM GIKK RETT VEST.

Det er bare en ting jeg husker av denne dagen akkurat nå. Og det er noe skikkelig kjipe greier. Kjære vene hvor utrolig lei denne kvelden ble. Okei, greit nok jeg fikk solgt sovesofaen min som jeg la ut for salg i går. Kjempe bra. Men, jeg har en arbeidsplan som ikke ligner grisen, og jeg har ikke tid til å ha trøbbel med dataen min. Den bestemte seg for å skrive bare tøys og tull, til å ikke skrive noe, til det å skrive tegn. Det utrolige var jo at han som kjøpte sofaen min var en såkalt datafyr, men lyktes ikke med å fikse den. Jeg hadde vært i dialog med to til som heller ikke kunne bidra mer enn det de gjorde. Det skal sies de hjalp mye.

 

Jeg måtte lete etter den fine disken min så jeg fikk lagt over ting jeg var redd for å miste. Så var det bare å manne seg opp til å slå den av, og på. Det jeg fryktet var at jeg ikke fikk tastet inn koden for å låse opp PCen, da tastaturet skrev bare tull. Men, neida, den ble seg selv igjen. Jeg tok sjansen, og jeg er glad for det. Men, bare så teit jeg ikke turte å gjøre det før. Men, jeg tenkte det var greit å prøve alt jeg kunne før jeg valgte å slå den av.

 

Så i kveld ble det liksom ikke tid til noe av det jeg hadde tenkt. Det ble et blogginnlegg, men da om noe helt annet enn hva jeg hadde sett for meg. Som viktige lekser for eksempel.

 

Det jeg kan avslutte med å si er at jeg hadde en flott start på uken etter ferien min. Godt å være på jobb igjen  Og nå skal jeg legge meg. Tidenes tragiske blogginnlegg, men ja. Det ble litt sånn i kveld. Kvelden gikk rett vest. Jeg fikk ikke gjort noe av det jeg skulle. Så litt irritert, men jeg sparte meg datatrøbbel over tid. Så jeg skal trøste meg med det.

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. Drea K.: Det er så sykt irriterende med trøbbel når det gjelder det elektriske. Og spesielt data der man har viktige dokumenter ect.

      Mac er jo ganske dyrt, så skjønner det er kjipt ja!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg