Oppskrift på en lune lapper.

Jeg kjenner et snev av bakeglede og det å stå litt på kjøkkenet igjen. Det er en god følelse. Tiden strekker ikke alltid til, men er det noe jeg skal lage igjen snart, så er det helt klart bananlapper. Eller pannekaker om du vil. Jeg skal ikke si jeg husker når jeg lagde dette sist, men jeg husker de var gode, så det må helt klart prøves igjen.

 

 

Ingredienser

1 Egg

1 Banan

1/2 Dl ekstra lett melk (kan bruke den melken du ønsker)

1/2 Ts bakepulver

1/2 Ts vaniljesukker

1 Dl store havregryn (kan bruke lettkokte om ønskelig)

 

 

 

 

 

 

 

Slik gjør du

Bland alle ingrediensene i en blender eller bruk stavmikser. Bland helt til røren er luftig og fin. Stek små lapper . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Åh, nå fikk jeg lyst på lapper nå. Hadde jeg hatt tid, skulle jeg ha laget det til frokost i dag. Men nå har jeg i så fall  noe å se fram til. Hva med deg? Skal du lage deg en slik frokost i helgen kanskje?

 

 

#oppskrift #lapper #pannekaker #trondheim #Inspirasjon #Motivasjon #Helse #mat #oppskrift #lunsj #frokost #bananpannekaker #banan #fredag #Helg

-Randi Annette-

14 kommentarer

Siste innlegg