Fra Frøya til Trondheim

Da var jeg tilbake i Trondheim igjen etter to dager på Frøya til kjæresten min og svigers. Helgen har vært kjempe fin og jeg må si det er litt stille og litt trist å plutselig være her hjemme alene igjen. Men heldigvis går det over. Jeg kom til Trondheim for en liten time siden og jeg har allerede rukket å handle middag og spist, så nå skal jeg finne frem norskbøkene. Om jeg kommer meg på trening senere i kveld er jeg litt usikker på, men det er jammen meg godt å slappe av her hjemme også.

 

 

Jeg har fri ifra jobb i dag så jeg skal vel egentlig bare nyte dagen i fred og ro, sånn egentlig. Men vi får se hva det blir til. Jeg skal vise dere noen gode oppskrifter og tips til ulike retter til tapas her på bloggen. Jeg lagde taps på lørdag og noen småretter til middag til meg selv i dag. Det ble for godt til å ikke deles. Tapas er utrolig godt og ikke minst enkelt å lage, så det er kjekke tips for alle i en travel hverdag.

 

Men nå skal jeg gjøre litt lekser. Ønsker dere alle en kjempe flott ettermiddag og kveld.

 

-Randi Annette-
 

6 kommentarer

Siste innlegg