SKIKKELIG LAT.

Nå har jeg fått solgt unna to møbler på kort tid. En sovesofa solgte jeg forrie uke, og et lite sort bord med hjul solgte jeg i kveld. Jeg har fortsatt et slikt bord igjen, men det får jeg legge ut på salg om litt. Kjekt å få unna det man ikke trenger, som noen andre trenger mer enn meg.

 

Ellers har jeg jobbet med norskoppgaver. Nå stod det mellom det å trene eller slappe av i sofaen, og det endte opp med sistnevnte. Kanskje jeg skal lage meg en kopp med te og sitte under pleddet og glane litt på TV?  Det fristet veldig. Så ja, jeg unnet meg det. Skikkelig lat, kaller jeg meg selv. Men jeg har jo vært på jobb i 7,5 time, laget fiskesuppe til middag, solgt unna et bord og gjort lekser i 1,5 time. Men ja. Uansett føler jeg meg litt lat.

 

Og det med god samvittighet.

 

Jeg kjenner også et snev av søtsug som melder seg. Jeg har vært så sløv med kostholdet den siste uken. Eller rettere sagt, de to siste ukene. Første uken var det ferie og forrige uke var kjæresten min i Trondheim. Så da blir det fort litt ekstra kos.

 

Jeg bor også bokstavelig talt på Rema 1000, så det tar meg bare ett minutt å gå til butikken. Men jeg håper sofaen skal føles så behagelig at jeg ikke orker å gå ut. Så får vi se da. Ellers vil jeg minne dere om å bli med på spørsmålsrunden min som jeg har på blgogen. Legg igjen noen spørsmål, så svarer jeg på et innlegg litt senere. Direkte link her.

 

Ha en fin kveld.

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg