MIN FØRSTE GRAVIDFOTOGRAFERING

Mitt første fotooppdrag innen gravidfotografering.

 

Det var ikke bare bare. Et lite rom med masse leker, dårlig lys og mitt kjære fadderbarn som ville ha oppmerksomhet gjorde det litt vanskelig. Ja,det bydde på masse utfordringer, men det var så morsomt å få bryne seg på en slik fotografering også. Det å få frem den fine formen på magen og det å få til fine bilder i denne sammenhengen var utfordrende. Men jeg gjør det gjerne igjen.

 

Lille Nora ligger i magen. En aktiv jente som kommer til verden i sommer.

 

 

 

 

Kvinner som er gravide er noe av det vakreste jeg ser. Det er en gave å få lov til å oppleve det å bli mor. Man skal nemlig ikke ta det for gitt. 

 

#foto #fotografering #canoncamera #canon #gravid #mamma #mor #svangerskap #fødsel #fotograf #bildet #blogg #trondheim #jente #barn #familie

-Randi Annette-
 

12 kommentarer

Siste innlegg