FÅR DU TID TIL Å TRENE SÅ OFTE DU VIL?

Dette var nok et godt spørsmål jeg fikk av en leser. For min del er svaret ganske klart i dette tilfelle, og svaret er nei. Jeg kunne ha tenkt meg å trent 5 ganger i uken, men det blir stort sett 3-4 økter hver uke. I og med at jeg studerer så strekker ikke tiden alltid.

 

Klærne er sponset sv Brazfit

Pluss at jeg trener skikkelig hardt når jeg først trener, så jeg føler jeg trenger å få godt med søvn og la kroppen hvile litt også. Hadde jeg ikke studert, hadde jeg fått tid til å trene oftere enn hva jeg gjør nå, men det er ikke tilfelle, så da må jeg bare gjøre det beste utav det. Jobb og studiet krever nok i seg selv.

 

Jeg må opp tidlig for å lese før jeg skal jobb fordi etter jobb fungerer ikke hodet så godt. Men jeg skal jo ikke klage. Jeg er fornøyd med at jeg i det hele tatt har tid til å trene, selv om jeg skal innrømme at jeg er ikke så fornøyd med å kun trene 3 ganger i uken. Du rister sikkert på hodet, men det er min største hobby, så det skulle kanskje bare mangle at jeg vil ha flest mulig dager på treningssenteret.

 

Og når det gjelder bildene jeg har lagt ved dette innlegget så er det geniale øvelser for din bedre bakdel. Jeg kjører denne med kettlebells og da gjerne 10 på hvert bein og i 3 runder. Det skal svi godt og det er over på få minutter. Selv om det er en øvelse som svir, så gir den resultater. Trening skal gjøre litt vondt.

 

Dersom du ønsker deg treningsklær og en rabatt, bruk randiae15 som gir 15% på alle kjøp. Direkte link,her.

 

Men hva med deg og trening – får du tid til å trene så ofte du vil?

 

#spørsmål #spørsmålsrunde #blogg #foto #hvitt #Trondheim #fotoshoot #photoshoot #canoncamera#canon #blogger #inspirasjon #hverdag

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg