Fredagsfølelse og outfit

Klar for fredagskveld? Det er i så fall jeg. Jeg sluttet tidlig i dag og etter at jeg hadde syklet hjem, gikk jeg meg en tur ute fordi det var så utrolig fint vær. Sol og en kjempe god temperatur gjorde at jeg ikke kunne unngå å gå meg en tur. Og som dere ser, det ble ved sjøen. Jeg er oppvokst med sjøen så den søker jeg uten å tenke meg om. I så fall når været ble så fint.

 

 

 

Genser: Days Like This

Bukse: Bikbok

Sko: Din Sko

 

 

 

Kjekt å få tatt noen bilder også så der fikk jeg slått to fluer i en smekk. Jeg hadde et ønske om å trene, men jeg kjente at jeg heller ville gå meg en liten tur enn å være innendørs, noe jeg stort sett er om dagene.

 

 

 

Nå har jeg allerede spist fredagstacoen og nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Ønsker dere alle en kjempe flott kveld. Jeg skal i så fall kose meg.

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg