NY PAKKE – VELKOMMEN TIL MITT HJEM

Endelig litt påfyll i mitt Noka-skap. Jeg har et eget skap med herligheter ifra NOKA så jeg er sikker på at jeg har kjappe og sunne måltider tilgjengelig. Da er det så mye enklere å ty til sunnere valg. Jeg bestiller stort det samme, men jeg passer på så jeg får variasjon med tanke på smak så jeg ikke går så fort lei. Jeg bestiller meg både frokost, shake jeg drikker før og etter trening, barer med smak av karamell og cappuccino ect.

 

Sponset innlegg.

 

 

 

Et variert kosthold er nødvendig for min del. Jeg spiser hva jeg vil og ønsker, men jeg har det alltid i bakhodet at jeg skal passe på så jeg ikke spiser for lite. Jeg er mer redd for å spise for lite, enn for mye.Ikke at jeg teller kalorier, men jeg vet i så fall omtrent hva jeg bør få i meg iløpet av en dag.

Har du en favoritt i Nokadietten?

 

#Sport #Sportshake #Noka #Diett #Nokadietten #sponset #Reklame #Sponsor #Trening #Næring #Protein #Proteinrik #Restitusjon #Shake #Inspirasjon #Progresjon #Kosthold #Tips

 

9 kommentarer
    1. suttung: Jeg benytter meg av Sports Shake før trening og diverse som alternativ til lunsj 🙂 Veldig fornøyd med kjappe og sunne alternativer som NOKA har 🙂

    2. Å jeg gjorde slik jeg å når jeg trente 6 dager i uka 🙂 nå med 4 ganger i treningssenteret på en mnd blir det heller dårlig, men det skal bli mer etterhvert når jeg får igang kona igjen

    3. Det var 3-4 år siden men da gikk bicepssena i et markløft 235 på vei ned. Pang sa det 🙂 slik kan det gå gubben var gammel og sena tørr 😀

    4. Hej!
      Är du kanske intresserad av en personlig bloggdesign eller drömhemsida som byggs upp efter dina egna önskemål? 🙂
      Glada hälsningar
      Kashma Izat

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg