RANDI ANNETTE SKAL PÅ PRØVE

Så sykt dårlig timing, men når passer det egentlig å være i dårlig form? Jeg ble mest sannsynlig smittet i går formiddag av en person som var veldig dårlig. Og i morgen har jeg prøveeksamen i nynorsk – to skriftlige prøver som varer i fem timer. Jobb fra klokken 09.00, så rett på skolen å jobbe videre det. Jeg må si jeg gruer meg skikkelig med tanke på formen min, men det får bare bli som det blir.

 

Jeg hadde en plan om å trene i kveld for å koble av litt, men nå som formen er kjip, så blir det bare å slappe av i sofaen. Kjedelig…

 

Neida, jeg kjenner det skal bli godt å ikke gjøre så mye utav meg i kveld, selv om jeg hadde sett for meg å koble av med litt trening. Men det er ikke alltid det blir slik man ser for seg. Litt stresset over hva som venter meg i morgen, men jeg tror jeg er så forberedt som jeg kan bli, så jeg får bare prøve å tenke på noe annet nå i kveld. 

 

Lettere sagt enn gjort, men jeg får bare prøve så godt jeg kan. Ellers vil jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld videre

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg