PÅ UTKIKK ETTER FESTDRAKTER? SE HER.

Mange av dere husker kanskje når jeg i februar var hos min fadder på Stjørdal på morsdagen? Morsdagen er for meg en svært sårbar og spesiell dag, og hva er vel bedre enn å tilbringe den med sin fadder som ser på meg som noe mer enn bare et fadderbarn? Da jeg satte føttene inn der så var det nesten med en gang , nå skal du være modell for meg. Det var kjempe morsomt å kunne stille opp for henne.

 

 

Sagadrakt / festdrakt. For å se flere bilder og pris, klikk deg inn på linken her.

 

Fadderen min er skikkelig dyktig til å sy. Bare se så fine de er.

 

 

FestdraktFor å se flere bilder og pris, klikk deg inn på linken her.

 

 

 

 

 

 

Jeg må bare avslutte med å vise dere dette bildet fra samme dagen.

 

Tips gjerne dine venner med dette innlegget. Nå er det kanskje mange som trenger en festdrakt til en konfirmasjon eller til 17 mai.

Ønsker dere alle en riktig fin fredag.

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg