TILBAKEBLIKK FRA SHOOT MED PER HEIMLY

I dag er det en uke siden jeg fikk invitasjon fra Trend Models til å møte opp på audition på Sirkus Shopping her i Trondheim. Jeg fikk nr 22 og det er også min bursdagsdato. Så jeg tenkte at dette måtte være et lykketall.

 

Lykke ble det på den måten at jeg fikk en kjempe opplevelse med det å bli fotografert av selveste Per Heimly. En veldig morsom og lærerik opplevelse.

 

Det er noe helt annet å posere i trygge omgivelser, enn å posere på et kjøpesenter med så masse tilskuere. Stemningen var til å ta og føle på. Og det spesielt en ting jeg tenker på. Nå, en uke etterpå er jeg skikkelig forkjøla og ser ikke ut i månelys. Jeg må jeg si jeg er glad dette ikke var denne helgen, for det hadde vært ganske kjipt.

 

Håper dette ikke er siste gang jeg er på en så fantastisk shoot. Det er faktisk ufattelig morsomt – tro det eller ei.

 

 

#shoot #foto #trendmodels #modell #trondheim #perheimly #fotograf #inspirasjon #sirkusshopping #lørdag #påske

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg