LIKE A WITCH

Her snakker jeg ikke meg selv opp, men mer som veldig ned. Jeg har hatt sykedag ifra jobb i dag, og jeg klapper meg faktisk på skulderen for det. Grunnen er enkel, og det er at jeg har vært syk siden onsdag men greide først å være hjemme i dag. Jeg hater å svikte kunder og salongen, men i dag måtte jeg ringe sjefen å si at jeg måtte holde sengen.

 

 

Dersom dere synes jeg ser sliten ut på bildet her, så kan dere tenke dere til hvordan jeg ser ut nå. Haha -ikke pent.

 

Så ja, like a witch vil jeg si. Bildet er jo tragisk, men det viser nesten hvordan jeg ser ut nå. Bildet skulle jo aldri ha kommet ut i dagslys men det passet fint til dette innlegget der det absolutt ikke handler om skjønnhet.

 

Ønsker dere alle en flott lørdagskveld, så skal jeg bli frisk i mellomtiden.

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg