TA IGJEN DET TAPTE

Når jeg har vært syk i en ukes tid, så er det klart det er mye som må tas igjen. Jeg hadde norsk sidemål prøveeksamen for en uke siden og jeg har ikke hatt energi og ork til å studere etter det i og med at formen har vært såpass dårlig.

I dag slo opp øynene halv åtte. Når rommet var fylt av sollys, følte jeg meg rett og slett våken og uthvilt. Og kanskje en smule stresset?

 

 

 

 

Uansett, jeg stod opp og tok med meg pc og bøker., og var motivert til å sette meg ned for å gjøre unna noen oppgaver. Nå har jeg jobbet i tre timer med seks oppgaver, og det sier kanskje litt om hvor omfattende og store de er. Det er rett og slett ikke rom for å ta helt ferie. Men nå har jeg fått unna en del oppgaver, så jeg regner med jeg tar fri resten av dagen, og kanskje påsken. Greit å jobbe litt når kjæresten min like vel sover så jeg slipper å bruke så mye av tiden på lekser og ikke han.

 

Det er en kabal som skal gå opp. Sette av tid til så mye og mange krever evnen til å ha struktur. Og man får gjerne dårlig samvittighet på kjøpet. Det kommer uansett om man vil eller ikke.

 

Men nå har jeg ikke dårlig samvittighet for å legge vekk bøker og for å vekke kjæresten min. Klokka er tross alv 10.30.

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg