SO QUIET

Beklager så mye, men jeg har rett og slett vært litt på den tanken å bare slappe 110% av da jeg vet det blir andre boller om litt. Når ferien er over, så er det rutiner med skole og jobb, så da valgte jeg rett og slett å legge vekk bloggingen for to dager i samme slengen. Jeg kan ikke huske sist der det gikk to dager uten at jeg har blogget, jeg tror det må være noen år siden. Så det skjer ikke så ofte.

 

Godt å koble helt ut. Etter å slitt med sykdom og slapphet, var det utrolig godt med ferie og samtidig legge vekk sosiale medier for noen dager.


Bildet ble tatt av pappa da jeg var i Gdansk tidligere i år.

 

Om noen timer skal jeg reise inn til Trondheim og hverdagen begynner i morgen. Nå er det bare å nyte siste feriedagen fullt ut. Hva med deg? Har du lagt vekk sosiale medier i påsken? 

 

 

-Randi Annette-
 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg