JEG VET IKKE NÅR, MEN EN DAG

Jeg skammer meg litt når jeg ser på gode motivator, som da er min kalender. Halvårskalenderen ligger på benken der den alltid ligger. Jeg var litt i tvil på om jeg skulle tørre å se på den, eller om jeg skulle unngå den. Men nysgjerrigheten tok overhånd, så jeg måtte sjekke hvor mye jeg har trent denne måneden. Joda, den viste tallet 2. TO ganger har jeg trent. Men ja, det startet med en uke med sykdom og en uke med påskeferie. Den eneste treningen jeg fikk hjemme i påska var Yoga.

 

 

Yoga på verandaen i 30 minutter i solnedgang. Ja, det var magisk.

 


Foto: Nandita Myre Paulsen

 

Men jeg må legge vekk stresset rundt trening. Jeg orker ikke å starte på for hardt eller for tidlig, så den får bli når det blir. Starter med å sykle til jobb, for å se hvordan det går. Like før jeg ble syk så var det tungt å sykle på flat mark. Og når jeg var syk var det et helvete å i det hele tatt tråkke på pedalene. Jeg vet ikke når, men en dag er jeg fit for fight. Starter i det små, så er jeg plutselig tilbake med full energi.

 

Ønsker dere alle en kjempe flott dag.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg