RANDI ANNETTE LÆRER ALDRI

Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg sitter å er mett av middag. Får øye på en potetgullpose, og sjokolade. En liten smak kan vel ikke skade. Og der var det gjort. Jeg skjønner ikke hva som går av meg men er det noe jeg ikke fikser, så er det sjokolade og lignende som allerede har blitt åpnet. Da må det spises for jeg greier ikke tanken på å ha det liggende i et skap. Det er jeg rett og slett alt for svak for. Det er altså grunnen til at jeg ikke kjøper så mye i helgene at det blir igjen noe til uka kommer.

 

Men denne gangen ble det altså glemt ettersom jeg var syk rett før ferien, der søtsaker faktisk ikke fristet. 

 

Nå er jeg litt innstilt på å komme meg opp i morgen tidlig for å trene. Det kommer til å bli en super enkel og lett økt da jeg ikke ønsker å starte for hardt på etter å kun ha trent to ganger så langt denne måneden. Litt og litt er nok den smarteste. Så får vi se da, om egoet blir lagt til side eller om den strenge siden av meg kommer frem…

 

Randi Annette lærer aldri……

 

 

-Randi Annette-
 

8 kommentarer

Siste innlegg