ENDELIG TILBAKE

Dette var virkelig på tide.Nå fikk jeg endelig friskmelding fra meg selv til å stikke på trening. Jeg fikk ikke til å ta en super lett økt, men jeg trente med tyngre vekter, men i mitt eget tempo. Så det ble svette og glede på en og samme tid. Jeg regner med jeg kommer inn i fine rutiner nå etter hvert.

 

Bildet under ble tatt av meg på Frøya i påsken. Inspirert av Hanne som dro meg med på Yoga i solnedgang da jeg var på Mausund, så jeg prøvde meg litt når jeg var på Frøya også. Bildene fra da jeg og Marte trente kommer etter hvert.

 

Inneholder sponsede lenker

Klærne på bildet er fra BRAZFIT og jeg har nå fått økt min rabatt for mine følgere. Nå er den på 20%, men ser du noen treningsklær som for eksempel har en rabatt på 30% ifra før, så får du ytterligere 20%, samt fri frakt. 

 

Rabattkoden som gjelder nå er randiae20. Direkte link til nettbutikken finner du her.

 


 

 

Yoga er litt undervurdert. I så fall har jeg vært litt sånn som ikke har syntes noe om Yoga. Men sannheten er jo at jeg liker det, men jeg er så stiv og utålmodig fordi jeg forventer at jeg skal være så myk etter noen få økter. Samtidig så liker jeg de øktene der jeg svetter og pulsen hopper nesten utav kroppen. Skikkelig blodøkt, det er det jeg liker. Men litt rolig og balansert økt med Yoga skulle jeg vel bare ha unnet meg. Det er tungt på en måte det også, men det blir ikke den samme høye pulsen.

 

Uansett, jeg er åpen for nye ting og nye utfordringer. Jeg skal i så fall ha den at jeg har prøvd. Det kan ingen ta ifra meg.

 

#yoga #trening #helse #fysisk #utendørs #motivasjon #inspirasjon #treningsklær #rabatt #rabbatkode #fitness #fit #april #blogg #treningsblogg

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg