MEN’S FASHION – HAIRCUT AND HIGHLIGHTS

ENDELIG fikk jeg en mann i stolen som ga meg frie tøyler når det kommer til klipp, og ikke minst farge. Jeg hadde lyst til å bevare en naturlig stil, så jeg valgte å stripe håret så etterveksten og overgangen vokser naturlig ut. Det blir helt klart det fineste. Kjetil ble jeg kjent med for 11 år siden, og han har hatt 100% tillit til meg, så det er noe en frisør setter stor pris på. Det med tanke på at jeg får gjøre det jeg selv vil. Det er jo ingen tvil om at det er morsomt.

 

 

 

 

Når han kom så hadde han lengre hår, og slik så det ut.

 

 

 

 

Og slik ble det.

 

 

 

 

 

En naturlig og lysere look. Hva synes dere? Jeg har akkurat lagd meg en egen instagramkonto der jeg deler bilder med tanke på hår. Følg meg gjerne: @hair_randiae.

 

#hår #Mote #trend #fashion #mann #herre #klipp #cut #highlights #blogger #Moteblogg #Instagram #inspirasjon #foto #shoot

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg