EN SMOOTH HVERDAG – SJEKK OPPSKRIFTEN

Nå kommer det en oppskrift på en smoothie og man trenger ikke å gjøre det vanskeligere enn det faktisk er. Smoothies kan lages på en avansert måte, eller på en enkel måte. Og man kan i grunnen ha i mange ingredienser, men min erfaring er at desto mer forskjellige ingredienser man bruker, desto styggere blir den. 2-5 ingredienser er mer enn nok.

 

Jeg har den siste tiden lagd masse grønn smoothies, men nå tenkte jeg å dele en rød og frisk opplevelse med dere.

 

For de som liker å få ting gjort enkelt og kjapt, så er poser med frosne bær fra Rema 1000 utrolig kjekke.

 

 

 

 

Den blir helt klart bedre med en dyrere appelsinjuice, men denne fra Rema 1000 koster ikke så mye som 10 kroner en gang, og du kan lage mange smoothies av denne lille kartongen. Jeg synes bærene gir ifra seg såpass mye smak at det gjorde ikke noe at juicen ikke smakte så mye. Posen med bær koster omtrent 16 kroner. Så det å lage den selv blir ikke bare bedre, men også billigere.

 

 

 

 

 

 

Og der har vi en smoothie. Mengde bær og juice må du rett og slett se an selv. Noen liker smoothien tykk og andre litt mindre tykk.

 

Skal jeg nyte en smoothie hjemme, liker jeg at den ikke er for tykk. Men skal jeg ta den med meg på jobb for eksempel, lager jeg den litt tykkere så den holder seg kald og god utover dagen.

 

Enklere blir det ikke.

 

Skaff deg en smooth hverdag.

 

#Smoothie #Smooth #skogsbær #appelsinsmoothie #Vår #Idyll #Blogg #frukt #Trby #Trondheim #Sunn #trening #Sunnhet #Helse #Oppskrift #fitness

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg