VENNINNEKVELD – OST, KJEKS OG VIN

I går var det så hektisk på jobb at jeg kjente at jeg ikke orket tanken på noe mye sprell, selv om det var lørdag. Jeg syntes tanken på å sitte inne å gjøre det jeg ellers gjør i ukedagene fristet minimalt, så jeg tok kontakt med ei venninne som jeg ser så alt for sjeldent. Jeg sa jeg hadde vin så hun måtte gjerne ta seg en tur. Så ble det ost og kjeks også. Perfekt kveld,

 

Når hun kom hjem til meg hadde jeg satt frem to rødvinsflasker på bordet. Begge hadde et påbegynt hull som jeg hadde lagd. Jeg fortalte historien om sist jeg hadde en slik kveld der jeg ikke fikk opp korken og endte opp med å sprette ei flakse med skrutopp. Ja, så vant er jeg med det å åpne vinflasker liksom.

 

 

 

 

Vi gjorde det enkelt, men så godt det ble. Vi delte ei flakse rødvin og nøt kvelden med gode samtaler og latter.

 

Helt til vi begge gikk ifra det å sitte til å nærmest ligge. Haha, sigen og trøtt. Dette kaller jeg en vellykket venninnekveld.

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg