DET HANDLER OM Å BESTEMME SEG

Er det ikke alltid slik? At det handler om å bestemme seg for å oppnå det man vil? Jo, men det er jammen meg lettere sagt enn gjort. Jeg sov 10 timer i natt, og det skjer liksom aldri. Men det var helt fantastisk å våkne av seg selv uten noe stress og spesielle gjøremål. Jeg hadde egentlig ett mål for dagen, og det var å trene. Jeg kom meg ikke opp av sofaen med det første i dag, så klokken ble 15:15 før jeg kom meg på trening.

Bedre sent enn aldri sies det.

 

Klærne på bildet er sponset av Brazfit

 

 

Det var overraskende mange på trening, med tanke på været. Eller, hvem er det jeg prøver å lure. Været er jo fint i 30 minutter, til snøstormen kommer. Så er det sol igjen. Men det har ikke vært så aller verst i dag – faktisk.

 

 

 

Men det å bestemme seg er en kunst. Det kommer an på hvor mye man vil. Hva man er villig til å ofre for å oppnå det man egentlig vil oppnå. Jeg synes det kan være vanskelig til tider, men jeg har ett eller annet inni meg som driver meg.

 

Nå fortjener ikke jeg noe skryt over hvor flink jeg har vært, fordi jeg har tross alt spist svært usunt så og si hver dag i hele april. Og jeg har trent bare 5 ganger så langt denne måneden på grunn av sykdom som varte i 2 uker.

Det er i så fall mye lettere sagt enn gjort å bestemme seg- spør dere meg.

 

-Randi Annette

 

10 kommentarer

Siste innlegg