MEN’S FASHION – HAIRCUT BY ME

Nå har det vært mye morsomme og kreative utfordringer på jobb den siste tiden. Nå tenkte jeg å vise dere en herreklipp som jeg klipte forrige uke, der det ligger mye teknisk arbeid bak. Denne klippen var svært krevende, men ved å holde tunga rett i munnen, kom jeg i mål til slutt. Resultatet synes jeg ble kjempe flott, og kunden min kledde denne frisyren utrolig godt også.

 

Bildene er tatt med mobilkamera, så det er ikke den beste kvaliteten.

 

 

 

 

 

Dette er en klipp jeg har mye å lære av enda, men heldigvis så gjør øvelse mester. Hva synes dere? 

Jeg har akkurat lagd meg en egen instagramkonto der jeg deler bilder med tanke på hår. Følg meg gjerne: @hair_randiae. Private kontoen der jeg deler treningsvideoer og lignende, @randiae.

 

 

#hår #Mote #trend #fashion #mann #herre #klipp #cut #frisør #blogger #Moteblogg #Instagram#inspirasjon #foto #shoot

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg