ØVELSE GJØR MESTER

Endelig kan jeg senke skuldrene litt. I går hadde jeg en fem timers prøve, men jeg ble faktisk ferdig etter litt over fire timer. Om det gikk bra? Det gikk nok helt greit. I dag så var det utrolig godt å våkne å unne seg en studiefri dag. Ikke at jeg egentlig har så mye tid til det, men jeg unnet meg det. Dro på trening å lekte litt apekatt med kjæresten min, som vi ofte pleier når han er her. Da handler det om å teste nye ting og utfordre hverandre.

 

Klærne er sponset av Brazfit

 

Det er så mye videoer som inspirerer meg og ikke minst folk der ute. Jeg prøver og feiler. Prøver og innser etterhvert at det ikke er så enkelt som en kanskje skulle tro. Men øvelse gjør mester. Mye sitter i hodet også merker jeg. Men jeg gir meg ikke så lett, så jeg skal nok teste ut ting en stund til tenker jeg. Bedre når vi er to også, for da slipper jeg å se ut som en idiot alene…… 

 

Dere må også veldig gjerne følge meg på min instagram, @randiae. Min egen bloggside på facebook finner dere her.

Nå skal jeg over til noe annet, nemlig jobb. Ønsker dere alle en fresh torsdag.

 

 

#Treningsklær #trening #Helse #inspirasjon #fitness #fit #motivasjon #styrketrening #treningsblogg #trondheim #pullups #chins

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg