The necessity called

I skrivende stund sitter jeg å virker med en nyansering etter å fått en bunnfarge og lysere lengder. Jeg aner ikke hvilken nyanseing jeg sitter med nå ,(det vil si en farge som gjør sluttresultatet jevnere). Jeg lot bare min kjære venn og frisør avgjøre alt. Jeg orker ikke å blande meg så mye når det gjelder håret da jeg heller lar profesjonelle avgjøre det. Jeg er jo profesjonell selv også, men jeg tror mange ser seg blinde på håret sitt selv, uavhengig om man er frisør eller ikke.

 

Nødvendigheten kalte… Fiks håret!

 

 

Bildet er tatt ved en senere anledning.

 

Når jeg ble ordnet på håret, satt jeg å jobbet med norsk, så jeg fikk slått flere fluer i en smekk. Nå er det tid for å skylle, så skal jeg sitte med olaplex, så får vi se hvordan resultatet blir etter det.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg