5 GODE GRUNNER TIL Å BENYTTE TRENINGSDAGBOK PÅ TRENING!

Reklame | Brazfit

Jeg hører det er veldig variert når det kommer til det å benytte en treningsdagbok eller ikke. Personlig så liker jeg å bruke det av flere grunner. Og her er mine grunner til at jeg anbefaler det.

 

  1. Jeg setter meg et konkret mål over hvilke øvelser jeg skal utføre, hvor mange sett jeg skal utføre og lignende. Med dette holder jeg god oversikt.
  2. Det sitter langt inne å kutte ut de to siste øvelsene bare fordi jeg kjenner at jeg ikke orker. Og det gir dårlig samvittighet når jeg ser det så tydelig. Jeg ser hva jeg har utført, men det å kutte noe av det som var planlagt sitter langt inne.
  3. Jeg ser antall kilo som jeg har løftet på de ulike øvelsene, og kan enklere øke ved å legge på litt ekstra kilo neste gang. Dette er helt klart et viktig punkt dersom målet er å bli sterkere.

 

 

 

 

 

 

4. Det gir motivasjon til å trene, fordi du ser at du har trent x antall ganger uken før, og målet må jo være det å være like flink, om ikke enda flinkere.
5. Det gir god oversikt over hvilke øvelser du godt kan bytte ut, med tanke på sen progresjon, eller hvilke du bør prioritere.

 

 

 

Noe annet som an bidra til motivajson og treningslyst er fine og behagelige treningsklær. Bruk min rabattkode, og se om du finner noen godbiter hos Brazfit.no. Du finner rabattkode og link til nettsiden på min instagramkonto, @Randiae.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg