STRUCTURED

Okei. Da ser det litt trangt ut med det meste, men med en strukturert holdning så ordner vel det meste seg – gjør det ikke?

 

Jeg fikk det plutselig ekstremt travellt. Jeg skulle egentlig ha prøve på fredag klokken 09.00, men glemte oppi det hele at jeg starter klokken 09.00 på jobb… Så derfor må jeg ha prøven klokken 08.00 i morgen. Hadde jeg visst det tidligere, ville jeg nok heller ha lest enn å dra på kafe i dag (selv om det var ekstremt hyggelig og i grunn virkelig verdt det..). Men jeg får det mer hektisk enn hva jeg hadde sett for meg.

 

 

 

Etter den muntlige norskprøven som er fra klokken 08.00 til 08.30 via skype, skal jeg på fotoshoot fra klokken 09.00 til 11.00, også på jobb fra 12.00 til 20.00 Er det RART jeg er strukturert? Jeg har ikke noe valg. Jeg må lære å legge en kabal, og er det noe jeg er god på, så er det nettopp det.

 

Sturkturert helt ut til fingerspissene. Såpass kan jeg vel få lov til å skryte av meg selv? En god egenskap, men jeg har jo mindre gode egenskaper jeg også som alle andre. Men det var ikke poenget her.

 

Nå må jeg spise og lese før jeg legger meg å lader batteriene.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg