BILDER FRA MIN 17.MAI FEIRING

STAR WARS.

 

En liten serie av bilder som sier litt om dagen min i går

 

Litt om starten. Jeg startet med frokost med cava og øl. Masse god mat og utrolig flotte mennesker. Hjerterom, latter, glede og kos. Så dro vi inn til byen og jeg fikk spørsmål om å være duskedame. Det måtte jeg jo så klart takke ja til.

 

 

Vi var tre jenter som hadde på bunad, så to av oss holdt i duskene til fanen. Stemningen fikk meg til å smile fra øret til øret. Jeg greide ikke å ikke smile, for stemningen var utrolig flott. Folk ropte rundt oss, barna ropte og tok en high five med sine helter fra Star Wars.

 

Star Wars er jo mye større enn jeg trodde. Jeg hadde en anelse om at det var populært, men at det var så populært, det hadde jeg ikke trodd. Jeg kan ikke navnene på noen av de, men var det noen som kunne det, var det barna. De ropte etter de utkledde og de var i fyr og flammer. Det er ingen tvil om at den dagen er for barna.

 

 

Min frisyre. Svært enkel, men fin til bunad.

 

 

Duskedamen. Her måtte jeg lagre bildet fra snap så det ble så som så. Mobilbilder er uansett bedre enn ingenting.

 

Etter toget ble det noen øl og pizza, så jeg var hjem like før klokken var ni i går kveld, og la meg halv ti. Jeg var så sliten etter å ha stått opp tidlig, gått i tog, sett mange folk, så jeg fant ut at jeg ville i seng i rett tid så jeg kunne komme meg opp i rett tid igjen i dag for å studere før jeg skulle på jobb.

 

En så fin 17 mai har jeg ikke hatt på veldig lenge. Så dette ble et minne for livet. Med fantastisk vær så ble dagen perfekt. Svært morsomt var det å se kunder av meg rope etter meg. Venner og bekjente. Det gjorde det litt ekstra stas å gå i tog.

 

Hvordan ble den feiring i går? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg