KURVFEST, PYSJPARTY OG PUTEKRIG

I kveld skal jeg på fest og det er en fest jeg har sett frem til en stund nå. Jeg og noen venninner skal samles til en kurvfest, der vi skal ha noe godt i glasset og dele gode historier. Og ikke minst, vi skal overnatte. Det er noe jeg gleder meg skikkelig til, da det er ikke noe jeg gjør så ofte nå som jeg har blitt voksen (les eldre..). Så dette blir fantastisk.

 

 

 

 

Jeg har så god samvittighet nå for tiden. For selv om jeg har eksamen om få dager, så har jeg vært flink denne uken til å sette av tid med venner. Denne uken blir det fire dager av syv der jeg skal være med venner. Det er rekord – uten tvil. I morgen skal jeg møte to ifra klassen som skal komme hjem til meg for å lese og diskutere fagstoff. Jeg kjenner de ikke, da vi studerer via nettskole, men jeg har fått god kontakt med en av de, og jeg prater jo med folk jeg ikke kjenner hver eneste dag via jobb, så det kommer til å gå fint.

 

Der det er hjerterom, er det husrom…

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg