OH MY………

Jeg aner virkelig ikke hvordan dette skal gå. Etter helgens festligheter med lite søvn, så får jeg så det svir nå. Jeg stod opp klokken syv for å trene før jobb. Nå er jeg hjemme og skal spise litt mat før det kommer noen ifra klassen for å studere med meg. Å jeg holder seriøst på å sovne. Jeg er ikke så ung lengre, tydeligvis.

 

Det hjalp ikke å passe på mengde med drikke, da søvnen er verre. Jeg drakk jo bare to øl en to glass med vin, så det er jo ikke all verden. Men som sagt, søvnen er det verre med.

 

Hold fast, hold øya oppe. Nå skal det leses til eksamen.

 

Tvi tvi.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg