BARNDOMSMINNER

Jeg blir alltid så følelsesladet når jeg er hjemme på Mausund. Det slår liksom aldri feil det. Men det er kanskje ikke så rart. Det er her jeg har alle barndomsminner og det er dette som er min hjemplass. Og det å sette seg ned sammen med pappa å gå igjennom minner og se på bilder, det er kanskje noe som er med på å forsterke det  hele.

 

Han var så snill å lagde et album til meg der det var bilder fra meg som liten, og helt til jeg var konfirmant. Bildene har godt av å komme seg inn i album, og ikke ligge løse her og der. Dere husker kanskje selv fra den tiden vi fremkalte bilder og fikk de tilbake i en slags konvolutt. Det er ingen tvil om at det er hyggeligere med album.

 

 

 

 

 

 

 

Bollekinn og englehår.

 

 

 

 

Meg og mitt søskenbarn da vi var små. Han har vokst igjen meg nå, selv om det ikke var sjokkerende. Jeg er knapt en halvmeter over bakken i dag. Eller, 162 cm over bakken for å være nøyaktig…

 

Barndomsminner <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg