SO BORED

Ettersom jeg ikke vet hvilket ord jeg leter etter så er egentlig dette bildet noe som sier mer enn ord… Ja, jeg har kjedet meg i dag. Eller rettere sagt, gjort svært lite. Jeg sov lenge, stod opp og spise frokost. Deretter blogget jeg og la meg ned i sofaen for å se på Netflix, serien 13 gode grunner.

 

Har dere sett den forresten?

 

Jeg har så himla godt av det å kjede meg. Det å ikke gjøre noe og det å slappe av. Ja, Randi Annette. Du har godt av det – faktisk. Og nå kom jeg på at den dagen jeg tok dette bildet, det var en dag jeg kjedet meg skikkelig. Fotoshoot på badet liksom. Det er i seg seg litt… Kjedelig.

Jeg har ikke sett den ferdig enda, så for all del ikke si noe. Men den er spennende på en måte, men jeg håper den tar seg opp snart….

 

Tenker jeg ser en episode til før jeg tar kvelden. Netflix er skummelt, men samtidig utrolig kjekk å ha. 
 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg