LANGE LATE DAGER

Nå snakker vi lange late dager. Jeg har ikke gjort så mye fornuftig i de siste dagene. Bare slappet av med Netflix. Noe jeg virkelig har satt pris på. Sett vekk ifra går da jeg satt ute i solen og leste litt til eksamen. Eller rettere sagt, en eventuell eksamen.

 

Jeg greide dessverre å glemme å ta med meg NOKA når jeg reiste, men da får jeg heller friste med et bildet av NOKA musli  fra en tidligere gang jeg spiste det her på Frøya. Og en kopp kaffe. 

 

Sponset innlegg.

 

Kaffe og en god frokost er noe av det jeg verdsetter hver eneste dag. En dag uten frokost – det skjer bare ikke.

Hvilken frokost er din favoritt?

 

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. I går satt jeg hele kvelden og litt utover natten og jobbet, og det samme har jeg gjort siden jeg sto opp i dag også. Men nå er den store jobben ferdig, så nå skal jeg kose meg med litt serier og sånne ting 🙂 Ha en fin dag videre!

    2. Atle Lundhaug: Kjekt å bruke som mellommåltider på jobb. Og til lunsj. Genialt faktisk 🙂 Bruker ikke NOKA som diett. Men som erstatning i en travel hverdag. Som alle frisører kan kjenne seg igjen i 🙂

      Frokost består av havregrynsgrøt, eller av NOKA musli de dagene jeg somler så mye at jeg ikke rekker å koke grøt 🙂

    3. Pernille: Du hørtes utrolig strukturert og flink ut. Jeg har lest en dag jeg, siden tirsdag. Hadde eksamen på onsdag, og hadde en plan om å lese en del i helgen, men det ble ikke slik.

      I morgen reiser jeg tilbake til Trondheim, og da kommer nok de rutinene automatisk på plass, tenker jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg