OPPSUMMERING FRA DE SISTE UKENE

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg tror det enkleste er å bare si det som det er. Jeg har de siste ukene vært skikkelig travel og opptatt så det er derfor det blir så lite å lese om på denne bloggen om dagen. Men det jeg kan gjøre er å gi dere en liten oppsummering om hva som er årsaken til det.

 

Det er eksamenstid og det betyr mye lesing og andre prioriteringer enn blogg. Samtidig så ble det veldig mye sosialt den uken 17 mai var, og uken etter var selve eksamen. Så reiste jeg til Mausund for å slappe av noen dager, og avsluttet langhelgen med å være hos svigers og kjæresten min til i dag tidlig. Og når været var så ufattelig bra i Trondheim i dag, ble det så jeg leste og satt ute i fem timer. Jeg leste halvparten av tiden, og resten av tiden brukte jeg på en venninne som kom på besøk.

 

 

 

 

Også dro jeg på trening, og nå sitter jeg her foran tastaturet. Så ja, jeg har vært travel, og det blir fortsatt litt travelt. På fredag får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig, så hvis det blir tilfelle, kommer jeg nok til å være opptatt til og med onsdag neste uke. Men uansett hva som skjer i forhold til det, så ville jeg bare være grei å fortelle dere litt om årsaken til at jeg har vært litt stille av meg. Skrevet korte innlegg og faktisk ikke blogget i det hele tatt enkelte dager.

 

Jeg kan kanskje benytte meg av å spørre dere hva dere eventuelt vil lese mer om når det kommer til bloggen min. Fritiden min har jeg jo tilbake om en ukes tid, så fyr løs i kommentarfeltet, så skal jeg kose meg med å skrive innlegg for dere.

 

 

Hold deg oppdatert på min instagram, @randiae, og min bloggside på facebook om ønskelig.

 

Ha en fin kveld videre.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg