JUNK FOOD OG SOMMERFEST

Vel hjem i sofaen i noen minutter før jeg skal legge meg i sengen. Jeg var på sommerfest med Trd.by i kveld og det var utrolig hyggelig å være med. Jeg ble med på quis, men etter den måtte jeg komme meg hjem. Nå er klokken allerede passert 22.00, og jeg er nødt til å komme meg i seng. Jeg vurderte en episode på Netflix, men da vet jeg det blir fryktelig sent. I så fall med tanke på at jeg har en plan om å stå opp veldig tidlig for å trene. Sånn type – 06.00 ca. Jeg skal på jobb til klokken 09.00 og skal lese til eksamen etter det.

 

Så skal jeg få til alt, må jeg planlegge og ikke minst komme meg opp i rett tid.

 

 

Jeg måtte så klart kjøre på med litt rosa på bildet. Det tok bare 3 minutter å redigere det til grått og få på litt rosa. Jeg elsker alt som er rosa….

 

 

Men ja, nå har jeg spist junk til middag/kvelds, og det med god samvittighet. Er det sommerfest, så er det sommerfest. Men nå – leggetid.

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg